XVIII sesja Rady Powiatu Namysłowskiego
Zwołuję XVIII sesję Rady Powiatu Namysłowskiego. Sesja odbędzie się 25 kwietnia 2012r. o godzinie 13.00 w sali narad, na I piętrze Starostwa Powiatowego w Namysłowie z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Starosty z działalności Zarządu w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
-
Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany Uchwały Nr XVI/141/2012 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na realizację w 2012 r. przez PCPR w Namysłowie projektu w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2.,
- zmiany Uchwały Nr XVII/153/2012 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie określenia zadań i wysokości środków finansowych przeznaczonych na ich realizację w 2012 r. dla Powiatu Namysłowskiego,
- zmian budżetu w związku ze zmianą planu dochodów i wydatków w 2012 r.,
- zmian w budżecie w związku ze zmianą planu dochodów i wydatków w 2012r.,
- zmiany Uchwały Nr XIV/110/2011 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia Wieloletnie Prognozy Finansowej Powiatu Namysłowskiego.
- Sprawozdanie z realizacji zadań Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu namysłowskiego w roku 2011.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie za 2011 rok.
- Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Namysłowskiego
- z organizacjami pozarządowymi za 2011 rok.
- Informacja Namysłowskiego Centrum Zdrowia za I kwartał 2012 r. i informacja bieżąca.
- Informacja dotycząca oceny stanu sanitarnego Powiatu Namysłowskiego za rok 2011.
- Informacja z działalności Wydziału Dróg Powiatowych za rok 2011 r.. Podsumowanie akcji zimowej w sezonie 2011/2012.
- Informacja dotycząca oceny zasobów pomocy społecznej na rok 2011 dla powiatu namysłowskiego.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wnioski i sprawy różne.
- Informacje Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji.
- Zakończenie sesji.