Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Katarzyna Paradowska
Plac Wolności 12 A pokój 116
46-100 Namysłów
Tel 77 4103695 w. 113
e-mail: konsument@namyslow.pl
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje w poniedziałki, środy i piątki od godz. 08:00-15:30 w pokoju nr 116 na I piętrze w Budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
- zapewnianie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- współdziałanie z właściwymi miejscowo Delegaturami Urzędów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
Wzór pisma informujacego o problemie konsumenckim.docx (14,29KB)
-
22.11.2024Black Friday, Black Week, Cyber Monday – święta zakupowiczów?
-
25.11.2022Podwyżki w telekomach? Klauzule inflacyjne pod lupą UOKiK
-
24.11.2020Black Friday! Nie daj się oszukać!
-
26.03.2020Tańsze kredyty konsumenckie! - propozycja UOKiK do Tarczy Antykryzysowej
-
24.03.2020Koronawirus - pakiet informacji dla konsumentów
-
09.08.2019Wakacje bez problemów – działania UOKiK
-
05.08.2019NAJWYŻSZA KARA ZA POKAZY – EXITO Z OPALENICY
-
08.04.2019Biedronka: szkolenie i voucher rabatowy - wykonanie decyzji UOKiK
-
03.01.2019Energetyczne Centrum ogłosiło upadłość