Bezpłatne szkolenia dla pracowników z wykształceniem technicznym
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”
TERMIN I EDYCJI SZKOLENIA:
8-10.02. 2013r
15-17.02.2013r
KTO MOŻE ZOSTAC UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?
- osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę
- osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
- osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:
Architektura i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria biomedyczna, Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo, Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia, Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna, Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska, Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo
W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:
- 6-dniowe szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
- pełne materiały dydaktyczne
- poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY!!!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!
CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:
Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży - 8,9,10 lutego 2013r
- Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Badanie potrzeb klienta
- Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
- Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
- Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
- Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
- Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
- Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?
Budowanie zespołu i współpraca w grupie - 15,16,17 lutego 2013r
- Formułowanie się zespołu
- Etapy rozwoju zespołu
- Role grupowe i praca w zespole
- Narzędzia i techniki pracy zespołowej
- Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
- Konflikty w zespole
- Efektywna komunikacja zespołowa
- Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
- Skuteczna organizacja czasu
- Motywacja wewnętrzna
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: Profesjonalni i skuteczni - projekt dla pracowników branży telekomunikacyjnej” to ogólnopolski otwarty projekt szkoleniowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących (Działanie 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1. „Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach”), współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy nr UDA – POKL.02.01.01-00-A77/10, realizowany w okresie: 1 lipca 2011r. – 30 czerwca 2013r.
KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl